Ο Αριστοτέλης Μαραγκός γεννήθηκε στην Αθήνα, σπούδασε αρχιτεκτονική στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και κινηματογράφο στο London Film School. Η πρώτη του ταινία, «If you have no place to cry», απέσπασε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας. Tαινίες του έχουν συμμετάσχει σε διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου (Telluride, Locarno, Annecy). Εργάζεται ως σκηνοθέτης σε ταινίες και διαφημιστικά, στην Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο και ετοιμάζει την πρώτη του ταινία μεγάλου μήκους.
Ο Μάνος Παπαδάκης γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Ηράκλειο Κρήτης. Σπούδασε Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και σκηνοθεσία στη σχολή Λυκούργου Σταυράκου στην Αθήνα όπου ζει και εργάζεται μέχρι σήμερα. Ξεκίνησε ως παραγωγός ταινιών μικρού μήκους (Sunday, Possibly Strangers, -1) και στη συνέχεια εργάστηκε ως σεναριογράφος. Η πρώτη του σκηνοθετική δουλειά («Το νόημα του Αυγούστου», 26΄) περιμένει τη διεθνή πρεμιέρα της ενώ κέρδισε τιμητική διάκριση ήχου(43ο Φεστιβάλ Δράμας) και καλύτερης αντρικής ερμηνείας (43ο Φεστιβάλ Δράμας, Νύχτες πρεμιέρας 2020).
Προσπαθεί να βγάλει προς τα έξω όσο περισσότερες ιστορίες κατοικούν στο κεφάλι του προκειμένου να το εμποδίσει από το να εκραγεί. Μέχρι τώρα τα καταφέρνει.
Το ζήτημα της βίας και των διαφορετικών εκφάνσεών της τον απασχολούσε ανέκαθεν. Τρία χρόνια μετά τη γέννηση του γιου του, τον απασχολεί όλο και περισσότερο το τι εννοούμε όταν αναφερόμαστε στον όρο «οικογένεια». Οι ιστορίες του αυτόν τον καιρό κατοικούν στο μεσοδιάστημα ανάμεσα στις δύο αυτές προβληματικές.
Γεννήθηκε το1985. Σπούδασε σκηνοθεσία ντοκιμαντέρ στο Λονδίνο και αποφοίτησε με διάκριση από το Brunel University London το 2012. Εργάζεται στον κινηματογράφο, την τηλεόραση και σε καλλιτεχνικά έργα ως σκηνοθέτης, βοηθός σκηνοθέτη, διευθυντής φωτογραφίας και μοντέρ. Έχει συνεργαστεί με ιδρύματα, μουσεία, φεστιβάλ, εταιρείες παραγωγής και τηλεοπτικούς σταθμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Εθνική Λυρική Σκηνή – Ίδρυμα Σταυρός Νιάρχος, Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Ίδρυμα Ωνάση, Sadler’s Wells, Μουσείο Μπενάκη, Μπιενάλε της Βενετίας, Ibsen Awards Festival, London Review of Books, BBC, CNN, ΕΡΤ, κ.ά.). Οι ταινίες του είναι ριζωμένες στην τέχνη του ντοκιμαντέρ και τον κινηματογράφο της πρωτοπορίας και έχουν προβληθεί σε διεθνή φεστιβάλ και διαδικτυακές πλατφόρμες (Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους του Ομπερχάουζεν, Φεστιβάλ Φωτογραφίας La Nuu στη Βαρκελώνη, thespace.org (BBC), greatbigstory.com (CNN), κ.ά.)
Έχει σκηνοθετήσει 12 επεισόδια της σειράς ντοκιμαντέρ «Φάροι» του Cosmote TV History, και concept videos για την αρχιτεκτονική, τη μουσική, το θέατρο και το σχεδιασμό που έχουν προβληθεί στο Μουσείο Μπενάκη, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών και το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Το 2016, ολοκλήρωσε το πρώτο του μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ «Στο Κέντρο του Κύκλου» που έκανε πρεμιέρα στο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης και προβλήθηκε στην ΕΡΤ.
Οι ταινίες μικρού μήκους του έχουν βραβευτεί με πρώτο βραβείο από την Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου, ενώ έχει λάβει το βραβείο Αthens Film Lab στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας – Νύχτες Πρεμιέρας και έχει συμμετάσχει στο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ και Ταινιών Μικρού Μήκους Zinebi του Μπιλμπάο, επιλεγμένες ταινίες από το οποίο προκρίνονται για τα Βραβεία Όσκαρ. Επιπλέον, έχει αποσπάσει πρώτο βραβείο στην κατηγορία μικρού μήκους από το Royal Television Society της Αγγλίας και πρώτο βραβείο στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας (Digi 2008).
Έχει σπουδάσει Ψυχολογία στο Stirling της Σκωτίας, Κινηματογράφο και Βίντεο στο University for the Creative Arts της Αγγλίας και Σεναριογραφία στο London Film School (2008). Eπιπλέον, έχει συμμετάσχει στο πρόγραμμα Berlinale Talent 2019.
Ο Κωστής Χαραμουντάνης είναι σκηνοθέτης, γεννημένος το 1994 στην Αθήνα. Συνολικά έχει σκηνοθετήσει πέντε μικρού μήκους ταινίες με την πιο γνωστή να είναι η «Κιόκου Πριν Έρθει το Καλοκαίρι» (2018) και την πιο πρόσφατη το «Ανθολόγιο μιας Πεταλούδας» (2020). Αυτή την στιγμή ασχολείται με το σενάριο της πρώτης του ταινίας μεγάλου μήκους «Κιούκα Ταξιδεύοντας στο Φεγγάρι Μέσα από την Απέραντη Θάλασσα», η οποία στις αρχές του έτους επιλέχθηκε για να συμπεριληφθεί στο εργαστήριο σεναρίου και δικτύωσης MIDPOINT Feature Launch.
Ο Δημήτρης Αναγνώστου γεννήθηκε το 1984. Σπούδασε Χημεία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, σκηνοθεσία στη Σχολή Σταυράκου και θεωρία και πρακτική του σινεμά στο Παρίσι στο Université Paris 1 Sorbonne και Université Paris 3 Sorbonne Nouvelle με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ). Από το 2016, διδάσκει «Αισθητική του Κινηματογράφου» και «Θεωρία του Μοντάζ» στη Σχολή Σταυράκου.
Η πρώτη του μικρού μήκους ταινία «Mare Nostrum» (2020, 26’) έκανε τη παγκόσμια πρεμιέρα της στο επίσημο διαγωνιστικό τμήμα του Διεθνούς Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Vienna Shorts. Αυτήν την περίοδο, ολοκληρώνει την παραγωγή της πρώτης μικρού μήκους ταινίας της Ειρήνης Τζούλια «Lumen» (ένα πειραματικό-βιωματικό ντοκιμαντέρ για τη καταστροφή από τη πυρκαγιά στο Μάτι και το Νέο Βουτζά), ενώ παράλληλα προετοιμάζει την δεύτερη μικρού μήκους ταινία του με τίτλο «Ατοπία» (μια ιστορία εξαφάνισης σε ένα εγκαταλελειμμένο χωριό).
Ο Γιάννης Βεσλεμές γεννήθηκε στην Αθήνα το 1979 και σπούδασε σινεμά. Έχει σκηνοθετήσει κινηματογραφικές ταινίες, βίντεο κλιπ και διαφημιστικά. To 2014, το μεγάλου μήκους ντεμπούτο του «Νορβηγία» ταξίδεψε σε δεκάδες φεστιβάλ (Karlovy Vary Fantastic Fest, Sitges κ.ά.) και διανεμήθηκε σε χώρες σε όλο τον κόσμο. Στην Ελλάδα απέσπασε διακρίσεις (πέντε βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου) και προβλήθηκε με επιτυχία στους κινηματογράφους, επανασυστήνοντας στο κοινό τις μεταμεσονύχτιες προβολές.
Το 2018 συμμετείχε στην αμερικάνικη σπονδυλωτή ταινία «The Field Guide To Evil», (Drafthouse Films & Timpson Films) που έκανε πρεμιέρα στο South By Southwest και διανεμήθηκε στις αμερικάνικες αίθουσες από την ΝΕΟΝ και στο home video από την Universal. Αυτή τη στιγμή, βρίσκεται σε στάδιο προπαραγωγής της αγγλόφωνης ταινίας «She Loved Blossoms More» (σχέδιο με το οποίο συμμετείχε στο Sundance Lab Istanbul). Ως μουσικοσυνθέτης (κυρίως με το ψευδώνυμο Felizol) έχει κυκλοφορήσει δίσκους σε διεθνείς δισκογραφικές εταιρείες (Optimo Music, Byrd Out, Invisible Inc, Inner Ear, κ.ά. ) και έχει υπογράψει τα soundtrack πολλών ελληνικών ταινιών («Ιστορία 52», «Τετάρτη 04.45», «Νορβηγία», «Suntan», «Νήμα», «Cosmic Candy», «Third Kind», «Ηλεκτρικός Κύκνος». κ.ά.).
Είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου και curator της κινηματογραφικής λέσχης «Η Χαμένη Λεωφόρος Του Ελληνικού Σινεμά».
Ο Βασίλης Χρυσανθόπουλος είναι συνιδρυτής και επικεφαλής παραγωγός της ελληνικής εταιρίας παραγωγής PLAYS2PLACE. Η δουλειά του επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και παραγωγή πρωτότυπων και καινοτόμων ιστοριών για το διεθνές ακροατήριο, με ιδιαίτερη έμφαση στην ανακάλυψη και ανάδειξη νέων δημιουργών. Η φιλμογραφία του συμπεριλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη διεθνώς βραβευμένη ταινία του Αλέξανδρου Αβρανά «Miss Violence» (Αργυρός Λέοντας Καλύτερης Σκηνοθεσίας και Βραβείο Coppa Volpi Καλύτερου Ηθοποιού στο Φεστιβάλ Βενετίας 2013).
Ο Βασίλης είναι μέλος των διεθνών δικτύων EAVE, EDN και Cannes Producers Network. Είναι, επίσης, απόφοιτος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων EAVE Producers, EAVE Marketing, EAVE B’est, MFI Script 2 Film, MIDPOINT TV Launch και MIDPOINT Cold Open και έχει συμμετάσχει ως επίσημος προσκεκλημένος σε περισσότερες από 30 διεθνείς αγορές συμπαραγωγής και διανομής. Έχει τιμηθεί με περισσότερα από 20 βραβεία για την παραγωγή και ανάπτυξη κινηματογραφικών ταινιών και τηλεοπτικών σειρών, μεταξύ των οποίων το βραβείο Midpoint C21 Award, το οποίο απέσπασε υπό την ιδιότητα του ανερχόμενου Ευρωπαίου παραγωγού τηλεοπτικών σειρών κατά τη διάρκεια του Sarajevo Industry Days 2017 του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Σαράγεβο. Τον Αύγουστο του 2019, το διεθνές περιοδικό Screen International παρουσίασε το προφίλ του στο άρθρο «Five producers to know from Southeast Europe».
Από το 2020, αποτελεί μέλος του διδακτικού προσωπικού της Σχολή Σεναρίου του ΑΝΤ1, όπου διδάσκει κινηματογραφική και τηλεοπτική παραγωγή.
Mετά την αποφοίτησή της από το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το 2005, η Φαίδρα Βόκαλη εργάστηκε στη διανομή ως buyer. Το 2006 ξεκίνησε τη συνεργασία της με το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας – Νύχτες Πρεμιέρας, ενώ τo 2009 απέκτησε το μεταπτυχιακό της στον τομέα Film Studies από το University College London με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών. Στη συνέχεια εργάστηκε ως υπεύθυνη προγράμματος τις Νύχτες Πρεμιέρας , ενώ παράλληλα έγινε αρχισυντάκτρια του «ΣΙΝΕΜΑ», του μοναδικού κινηματογραφικού περιοδικού στην Ελλάδα. Το 2012 ανέλαβε τη γενική διεύθυνση της εταιρείας Marni Films, στήνοντας το slate μέχρι και το 2019, υλοποιώντας δεκάδες ταινίες και βίντεο ως παραγωγός. Έχει παρακολουθήσει το EAVE Producers Workshop, αλλά και το Torino Film Lab (Script & Pitch, Framework). Οι ταινίες της έχουν προβληθεί και βραβευθεί σε Διεθνή Φεστιβάλ όπως του Ρότερνταμ, SXSW, Λοκάρνο, Εδιμβούργου, Νέας Υόρκης, Ευρωπαϊκά Βραβεία LUX, και σε πολλά ακόμη μέρη του κόσμου. Αυτή την περίοδο βρίσκεται στο μοντάζ της μικρού μήκους ταινίας που έγραψε και σκηνοθέτησε, με τίτλο ΕΝΟΜΕΝΑ.
Η Σοφία Γεωργοβασίλη έχει σπουδάσει δραματικές τέχνες και είναι βραβευμένη ηθοποιός και σκηνοθέτιδα. Η μικρού μήκους «Προετοιμασία» 2017 σε σενάριο και σκηνοθεσία της ιδίας έκανε πρεμιέρα στο διαγωνιστικό τμήμα μικρού μήκους του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο και στη συνέχεια παρουσιάστηκε σε πολλά διεθνή φεστιβάλ , έχοντας αποσπάσει το Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας 2017, ειδική μνεία στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας –Νύχτες Πρεμιέρας 2017 και ειδική μνεία στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Seanema 2018. Αυτή την περίοδο γράφει την πρώτη της μεγάλου μήκους με τίτλο «Mignon» με την οποία συμμετείχε στο πρόγραμμα ανάπτυξης σεναρίου Torino ScriptLab 2018. Μεταξύ άλλων, η ταινία βραβεύτηκε με το ARTEKino International Prize στο πλαίσιο του προγράμματος CineLink του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Σαράγεβο 2019, ενώ έχει λαβει το χρηματικό έπαθλο CINEREACH development grant. Η ταινία της Memoir of a veering storm θα κάνει πρεμιέρα στη Berlinale ~72nd Berlin International Film Festival (2022).
Η Κλεονίκη Στάνιτς είναι ενεργή ως σκηνοθέτιδα και καλλιτέχνιδα. Το 2018 αποφοίτησε από την Ακαδημία Gerrit Rietveld στο Άμστερνταμ. H ταινία μικρού μήκους της με τίτλο «Kappa» ήταν υποψήφια για το βραβείο GRA, έγινε μέρος μία ιδιωτικής συλλογής και μεταδόθηκε στην Ολλανδική τηλεόραση, μεταξύ άλλων. Η Κλεονίκη συνεχίζει να γράφει, να παράγει και να σκηνοθετεί πειραματικές ταινίες μυθοπλασίας που αγγίζουν θέματα όπως οι κοινωνικές σχέσεις και η επικοινωνία αναδεικνύοντας τα σουρεαλιστικά στοιχεία της σύγχρονης ζωής, ενώ στο επίκεντρο της δουλειάς της βρίσκεται η έννοια του «female gaze». Η Κλεονίκη βλέπει την τέχνη και τη δημιουργία αυτής ως ένα μέσο ενίσχυσης της κοινωνικής συνοχής και συμμετέχει ενεργά σε πρωτοβουλίες που προωθούν έμπρακτα την παραπάνω ιδέα.
Ο Φωκίων Ξένος είναι σκηνοθέτης / σχεδιαστής από την Αθήνα γεννηθείς το 1990. Ως δημιουργός ταινιών κινουμένων σχεδίων ενδιαφέρεται για παιχνιδιάρικες και τολμηρές ιστορίες που τοποθετούν στο επίκεντρο την οπτική αφήγηση και τη συναισθηματική ειλικρίνεια. Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο χιούμορ και το χρώμα, επιδιώκει να συνδυάζει πρακτικές και ψηφιακές τεχνικές για τη δημιουργία μοναδικών αναδυόμενων εικόνων. H ταινία «Heatwave», που πραγματοποίησε στο πλαίσιο των σπουδών του στο National Film and Television School στο Λονδίνο, έχει διακριθεί σε διεθνείς διοργανώσεις όπως τα κινηματογραφικά βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Εδιμβούργου, το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας, το AnimaSyros καθώς και σε 23 ακόμη διαγωνισμούς. Η ταινία έχει διαγωνιστεί σε πάνω από 100 διεθνή φεστιβάλ όπως του Ανεσί, Anima Mundi, Encounters και το Διεθνές Φεστιβάλ Κινουμένων Σχεδίων του Λονδίνου, ενώ ήταν στη βραχεία λίστα για τα μαθητικά βραβεία BAFTA στο Λος Άντζελες. Επιπλέον, ήταν η νικήτρια ταινία στην κατηγορία Best Postrgaduate Animation film στα βραβεία της Royal Television Society για το 2020.
Ο Στρατής Χατζηελενούδας ζει και δουλεύει στην Αθήνα ως σεναριογράφος/σκηνοθέτης. Οι μικρού μήκους ταινίες του έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή φεστιβάλ. Είναι απόφοιτος των προγραμμάτων στήριξης νέων σκηνοθετών Sarajevo Talents και IDFAcademy. Το πρώτο ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους του «Επιστροφή στην κορυφή», απέσπασε το βραβείο κοινού και το βραβείο ΕΡΤ στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, και στη συνέχεια παρουσιάστηκε σε άλλα διεθνή φεστιβάλ (Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Τιράνων , Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Λος Άντζελες, Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου BOSIFEST, κ.α.). Αυτή την περίοδο αναπτύσσει την πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία μυθοπλασίας και το δεύτερο μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ του.
Ο Θανάσης Νεοφώτιστος είναι σκηνοθέτης, σεναριογράφος και αρχιτέκτονας. Είναι απόφοιτος του προγράμματος Berlinale Talents και υπεύθυνος προγράμματος στο Διεθνές Σπουδαστικό τμήμα του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας. Η μικρού μήκους ταινία του «Λεωφόρος Πατησίων» (13’-2018) έκανε πρεμιέρα στο 75ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας και απέσπασε τα βραβεία Κριτικής Επιτροπής, Canal+ και EFA στο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους (ISFF) του Κλερμόν-Φεράν , ενώ έχει προβληθεί σε περισσότερες από 60 κορυφαίες κινηματογραφικές διοργανώσεις, γνωρίζοντας τεράστια επιτυχία. Η πιο πρόσφατη ταινία του, «Route-3», έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της το 2019 στο 44ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο, και συνέχισε στο 42ο ISFF στο Κλερμόν-Φεράν. Η μικρού μήκους ταινία του «Προσευχή» (20’-2014), που τιμήθηκε με Χρυσό Διόνυσο στη Δράμα, ήταν η επιτυχημένη πτυχιακή του εργασία, ενώ το «Sparkling candles» (9’-2019) το «σπινθηροβόλο» LGBTQ+ έργο του. Στην παρούσα φάση, βρίσκεται στο στάδιο ολοκλήρωσης της ανεύρεσης πόρων για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του, «Ο Πέτρος και ο Λύκος», την οποία οραματίζεται ως ένα σκοτεινό παραμύθι ενηλικίωσης. Η ταινία έχει ήδη εξασφαλίσει χρηματοδότηση από το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου και το πρόγραμμα «Media» της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο σημαντικών θεσμών όπως το First-Films-First του Ινστιτούτου Γκαίτε· το εργαστήριο Script 2 Film του Mεσογειακού Ινστιτούτου Κινηματογράφου (MFI)· και το εργαστήριο Script Station, το οποίο αποτελεί μέρος του προγράμματος Τalents Sarajevo. Παράλληλα, το νέο του μεγάλου μήκους σενάριο, «Wild boars», βρίσκεται επίσης στο στάδιο ανάπτυξης στο πλαίσιο σημαντικών θεσμών όπως το Torino Film Lab.
Ο Χρήστος Νίκου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1984. Το 2012 έγραψε και σκηνοθέτησε τη μικρού μήκους ταινία «ΚΜ», η οποία συμμετείχε σε πάνω από 40 διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου, μεταξύ των οποίων τα φεστιβάλ του Ρόντερτναμ, της Στοκχόλμης, του Παλμ Σπρινγκς, του Σύδνεϋ, το Black Nights στο Ταλίν της Εσθονίας και Berlin Interfilm, ενώ απέσπασε το πρώτο βραβείο στο Motovun της Κροατίας. Τα τελευταία 10 χρόνια έχει δουλέψει ως βοηθός σκηνοθέτη σε αρκετές ταινίες μεγάλου μήκους μεταξύ των οποίων και ο «Κυνόδοντας» (Γιώργος Λάνθιμος) και το Before Midnight (Richard Linklater). Η πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία έχει τίτλο «Μήλα».
Γεννημένη στο Λονδίνο και μεγαλωμένη στην Αθήνα, η Κυβέλη Short αποφοίτησε από το King’s College London το 2014. Από το 2015 έως το 2018 εργάστηκε στην Anemon Productions στην Αθήνα ως διευθύντρια παραγωγής στο ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους «Dolphin Man» (2017) σε σκηνοθεσία του Λευτέρη Χαρίτου, που απέσπασε δυο βραβεία από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου. Παράλληλα, έχει δουλέψει ως βοηθός παραγωγής στη μικρού μήκους ταινία μυθοπλασίας «Λεωφόρος Πατησίων» (Φεστιβάλ Βενετίας 2018) του Θανάση Νεοφώτιστου και στην υβριδική ταινία μικρού μήκους «Bella» της Θέλγιας Πετράκη (Visions du Réel 2020). Αυτό το διάστημα συνεργάζεται με τη Μαρία Δρανδάκη (Homemade Films) πάνω στην ανάπτυξη της πρώτης ταινίας μεγάλου μήκους της Κωνσταντίνας Κοτζαμάνη, «Τιτανικός Ωκεανός». Διατελεί επίσης συν-διευθύντρια του Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Σαν Φρανσίσκο, του παλαιότερου φεστιβάλ ελληνικού κινηματογράφου των Ηνωμένων Πολιτειών.
Ορίζω τον εαυτό μου στο Τώρα με τη ρευστότητά του, ως μια υποκειμενικότητα καθ’ υπέρβαση που ρόλος της είναι να εκφράζεται ή να χάνεται πάντοτε με την μεγαλύτερη ακρίβεια, περνώντας από το ένα στο άλλο, εγγράφοντας εικόνες στατικές ή χρονοκαθυστερημένες, εστιάζοντας περισσότερο στη διαδικασία κατασκευής και σε μια δραστηριότητα του ματιού. Δομώντας ένα μετά-υπαρξιακό σενάριο ή θεώρηση που αναδιατυπώνει τη θεωρία του βλέμματος, δραματοποιεί τους μηχανισμούς της όρασης ή αντικειμενοποιεί τις κινήσεις του ματιού, αντανακλώντας την ψυχική κατάσταση (συν)τετριμμένων (Α)· πάντα με μια αναστοχαστική διάθεση ολοκληρωτικά επινοημένη, διφορούμενη και επαναληπτική. Αναρωτιέμαι τι κάνουν διαφορετικά (Α) την κρίσιμη εκείνη στιγμή και ποια είμαι εγώ που μιλάω;
Η Έφη είναι φωτογράφος – σκηνοθέτις (Σχολή Κινηματογράφου και Τηλεόρασης Λυκούργου Σταυράκου) και ιδρύτρια του kammerspiel_project space στην Αθήνα. Έχει βραβευτεί από την ARTWORKS (2021) και είναι Fellow του Προγράμματος Υποστήριξης Καλλιτεχνών Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1984. Αποφοίτησε από το τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών από τη Σχολή Κινηματογράφου του Λονδίνου (MA in Filmmaking). Έχει βραβευτεί από την ARTWORKS (2021) και είναι Fellow του Προγράμματος Υποστήριξης Καλλιτεχνών Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Έχει σκηνοθετήσει τις μικρού μήκους ταινίες «Παγόβουνο», «Αόρατος» και «Ίσκιωμα», οι οποίες έχουν προβληθεί και βραβευθεί σε διεθνή φεστιβάλ. Σε στάδιο ανάπτυξης βρίσκεται η μεγάλου μήκους ταινία του «Πέντε Φόνοι Χωρίς Αιτία» και η αστυνομική σειρά «10 Σφαίρες», η οποία αποτελεί το πρώτο ελληνικό τηλεοπτικό project που πήρε μέρος σε διεθνές εκπαιδευτικό πρόγραμμα («MIDPOINT TV Launch 2017») και σε διεθνές τηλεοπτικό market (MIPTV Canneseries In Development 2019), ενώ ταυτόχρονα εξασφάλισε χρηματοδότηση για την ανάπτυξή του από το πρόγραμμα «Creative Europe». Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε στάδιο προπαραγωγής η νέα του μικρού μήκους ταινία με τίτλο «Cleaner».
Ο Ζαχαρίας Μαυροειδής είναι σκηνοθέτης, συγγραφέας και σεναριογράφος με έδρα την Αθήνα. Σπούδασε αρχιτεκτονική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, θέατρο στη Βασιλική Ανώτερη Σχολή Παραστατικών Τεχνών (RESAD) της Μαδρίτης, κινηματογράφο στο New York College στην Αθήνα και σενάριο στη Διεθνή Σχολή Κινηματογράφου και Τηλεόρασης (EICTV) της Κούβας. Συμμετείχε στα Berlinale Talent Campus και Sarajevo Talent Campus. Από το 2015 διδάσκει σενάριο σε σχολές της Αθήνας. Έχει συμμετάσχει στις συλλογικές εκδόσεις «Τι μας μαθαίνει η τέχνη» (εκδόσεις ΦΡΜΚ, 2020, επιμ. Κατερίνα Ηλιοπούλου) και «Η χαμένη λεωφόρος του ελληνικού σινεμά» (εκδόσεις Νεφέλη, 2019, επιμ. Αφροδίτη Νικολαΐδου), και αρθρογραφήσει για το περιοδικό «10%». To 2014 εκδόθηκε το πρώτο του μυθιστόρημα με τίτλο «Εφτά Ψυχές στο Στόμα», το οποίο είναι σε στάδιο development ως ταινία animation μεγάλου μήκους. Η πρώτη του μεγάλου μήκους κωμωδία με τίτλο «Ο ξεναγός» (2011) συμμετείχε σε πάνω από 20 διεθνή κινηματογραφικά φεστιβάλ. Το ντοκιμαντέρ «Στο σώμα της» (2018) έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης ενώ απέσπασε μνεία στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Μπουργκάς. Η δεύτερη μεγάλου μήκους μυθοπλασία του με τίτλο «Απόστρατος» (2019) έκανε πρεμιέρα στο Διεθνές Διαγωνιστικό του 60ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, όπου απέσπασε τα βραβείο Κοινού και Νεότητας της επιτροπής φοιτητών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η ταινία απέσπασε το βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Διεθνές Φεστιβάλ KineΝova 2020 και το βραβείο Καλύτερου Σεναρίου στα βραβεία ΙΡΙΣ 2020 της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου. Ο Ζαχαρίας Μαυροειδής έχει βραβευτεί από την ARTWORKS (2021) και είναι Fellow του Προγράμματος Υποστήριξης Καλλιτεχνών Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Ο Δημήτρης Νάκος ζει και εργάζεται στην Αθήνα ως σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός. Είναι διδάκτωρ του Πάντειου Πανεπιστημίου Kοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών στον τομέα του κινηματογράφου και της φιλοσοφίας. Είναι απόφοιτος του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Πολιτιστική Διαχείριση του Πάντειου Πανεπιστημίου και του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει σκηνοθετήσει 14 μικρού μήκους ταινίες, που έχουν παρουσιαστεί και βραβευθεί σε φεστιβάλ της Ελλάδας και του εξωτερικού. Έχει συμμετάσχει ως παραγωγός και βοηθός σκηνοθέτη σε περισσότερες από 50 παραγωγές (μικρού και μεγάλου μήκους ταινίες και ντοκιμαντέρ). Έχει λάβει μέρος στα εργαστήρια Torino Film Lab, MFI 2 Script Lab και AlbaScript+ και είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου. Έχει βραβευτεί από την ARTWORKS (2021) και είναι Fellow του Προγράμματος Υποστήριξης Καλλιτεχνών Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Αυτήν την εποχή βρίσκεται στο στάδιο της ολοκλήρωσης της τελευταίας μικρού μήκους του ταινίας και στην προπαραγωγή της πρώτης του μεγάλου μήκους ταινίας με τίτλο «Κρέας».